Ankara
DOLAR23.6526
EURO25.5468
ALTIN1495.0

PepsiCo Türkiye SharpCake ile İş Birliğini Büyütüyor

  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
PepsiCo Türkiye SharpCake ile İş Birliğini Büyütüyor
Abone ol
PepsiCo Türkiye SharpCake ile İş Birliğini Büyütüyor

Türkiye’nin lider yiyecek ve içecek şirketlerinden PepsiCo Türkiye, dijitalleşme ve yapay zekaya yaptığı yatırımlarla sürdürülebilir bir yaşam için değer yaratmaya devam ediyor. Tüketici deneyimini dijitalleşmeyle birlikte her geçen gün daha da artırmaya odaklanan PepsiCo Türkiye, dijital kampanyaların yanı sıra promosyon süreçlerini dijitalleştiren uygulamaları ve dijital iletişim çalışmalarıyla da dikkat çekiyor. Bu yolda Sharpcake ile iş birliğini genişleten dev isim, partnerlik alanını genişleterek 12 markasının dijital iletişimini Sharpcake’in kendi bünyesinde kurduğu PeP.Creative Labs’e emanet etti. 

PepsiCo Türkiye’nin dijitalleşmeyi 360 derecelik bir yaklaşımla yöneterek değer zincirinin tamamına yaydığını dile getiren PepsiCo Türkiye Yiyecek & İçecek Kategorisi Pazarlama Kıdemli Direktörü Seren Çankırı, “Gerçekleştirdiğimiz iş birliğiyle bir süre önce dijital iletişim çalışmalarımızı emanet ettiğimiz Sharpcake ile birlikte daha önce edindiğimiz iç görüleri ileriye taşıyarak tüketicilerimize daha heyecan verici bir dijital iletişim yaklaşımı sunacağımıza inanıyorum,” dedi.

PeP.Creative Labs ekibi konsept geliştirmeden kampanya oluşturmaya kreatif ve dijital hizmetlerin tamamını devralırken, bu alanlarda Doritos, Ruffles, Lay’s, Cheetos, Çerezza, Pepsi, Lipton, Sting, KazandıRio, Yedigün, Fruko markalarının iş akışlarını yürütüyor.  

Sharpcake’in PepsiCo’ya özel olarak yapılandırdığı model hakkında konuşan Sharpcake Kurucu Ortağı ve CEO’su M. Kurtuluş Eker, “PepsiCo gibi vizyoner ve dönüşümcü bir markayla, uzun soluklu ve stratejik bir iş birliği içinde olmak bizim için büyük bir gurur. Bu ortaklık çerçevesinde yalnızca yaratıcı çıktılar üretmeyi değil; veri odaklı içgörüyü, yapay zekâ ve teknolojiyi yaratıcılıkla bütünleştiren entegre bir iletişim modeli ortaya koymayı hedefliyoruz. PepsiCo için özel olarak yapılandırdığımız bu karma modelin iletişim performansına somut katkılarını önümüzdeki dönemde hep birlikte göreceğiz” dedi. 

120 kişiyi aşkın ekibiyle dünyanın önde gelen markaları için yaratıcı hizmetler sunan Sharpcake, yaratıcılık, içerik, veri ve yapay zeka teknolojilerini bütünsel bir yaklaşımla bir araya getirerek entegre sürdürülebilir iletişim çözümleri üreten tam hizmet bir yaratıcı ajanstır.


  • 0
    SEVDİM
  • 0
    ALKIŞ
  • 0
    KOMİK
  • 0
    İNANILMAZ
  • 0
    ÜZGÜN
  • 0
    KIZGIN
Dayakçı belediye başkanının suç dosyası kabarık çıktıÖnceki Haber

Dayakçı belediye başkanının suç dosyası...

Auto King Oto Servis’ten Araç Sahiplerine ”Okul Dönemi Bakım” ÇağrısıSonraki Haber

Auto King Oto Servis’ten Araç Sahiplerin...

Yorum Yazın

Başka haber bulunmuyor!

Ana Sayfa
Web TV
Foto Galeri
Yazarlar